Idag blev det Mina!

Hallå Hallå!

Idag har jag varit med en som heter Mina.Jag har känt henne sen jag var mindre och har inte träffat henne på sjukt länge så min dag har jag ägnat åt henne och gud så glad hon blev,dock bara 9 år så himla go tjej alltså!Vi har varit på stan och kikat massa och jag träffade även på min efterlängtade vän Madde som annars är bosatt i Karlstad och inte träffat henne på riktigt länge faktist så det var sjukt skönt, ska försöka vara med henne någon dag för hon skulle vara här nästan hela sommaren gud så skönt.:)Sen tog vi bussen till e-center och gick runt där,va in på dollar,lindex,skokanonen osv.Jag inhandlade bara ett halsband på dollar + godis tabletter och sen bara ett svart vanligt tunt deadem på kicks.På vägen tillbaka mot staden så gick vi in på donken först för att käka och sedan tog vi bussen till staden där vi inte gjorde så mycket satt och prata bara och hade det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0