ja,jag har tråkigt...

Vad heter ni? Sara & Robin
Hur träffades ni första gången? På ett område som kallas broberg
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år sista juli!
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nope
När flyttade ni ihop? vi båda bor hemma
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej,ingen
Isåfall, vem kör bäst? Han eftersom han övningskör!
Har båda jobb? Nej
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det gör jag
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag minns inte med tanke på att vi varit tsm förr också
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Vi båda är lejon
Vem fyller år först på året? Båda i juli men han 2 dagar före
Vem är längst? Robin
Vem sjunger bäst? Vene
Håller ni handen på stan?Ja,men är inte där så ofta
Vad har ni gemensamt? Mycket♥
Blev du kär i första ögonkastet? Det blev jag:)
Har ni någon speciell låt? Har säkert någon, men kommer inte på just nu
Har ni framtidsplaner? Klart vi har
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej,men ska
Vilket är ert bästa minne? Det finns många,går inte att utse typ
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar ofta på film eller tv
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja oftast
Bodde ni långt ifrån varandra första gången ni träffades? Nej
Bråkar ni ofta? Nej,men klart det hänt
Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar,men han har börja ringt:)
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hela han!
Brukar någon av er prata i sömnen? Jag gör de tyvärr,haha
Älskar du honom? Självklart ♥

Kommentarer
Postat av: C

Kolla in mina ringar

2010-07-02 @ 01:13:39
URL: http://carinepl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0