Jordgubbar med grädde!

Hallå Hallå!

Vaknade runt halv elva tiden då gick jag ner och satte på musik på datorn och gick sedan ut och la mej och stekte i solen ett bra tag. Var egentligen meningen att jag och Robin skulle dra iväg till stenö för att bada men det vart inte så. Men det kan vara skönt att bara vara hemma ibland också tycker jag faktist. Jag har ju typ bada nästan varje dag annars så. :) Sen kom pappa hem med farmors jordgubbar med grädde så satt ute och mumsa i mej det och gud så gott det var! Har precis duschat och jag har världens huvudvärk har haft det typ hela dagen så nu tänker jag faktist lägga mej och vila ett tag och sen ska jag käka god mat med familjen när Carro slutat. Har faktist ingenaning om vad som händer ikväll det får jag helt enkelt se men någonting hittar jag säkert på, vi hörs efter jag vilat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0