Just nu...

Sitter jag här och lyssnar på lite skön musik, Björn Rosenström som vanligt. *Hihi*. Gud vad jag längtar tills 7 Augusti då jag ska iväg till bollnäs och kolla på när han sjunger och sånt. :) Kom hem från Robin för en stundsen. Vi har haft en kanon dag i Gävle verkligen och han har shoppa massa snygga tröjjor, runt tio stycken, hehe.! Vi åt pizza nu på kvällsidan och sen låg vi och kikade på tv bara, mys. Och jag är super trött! Jag knäppte som sagt dagens outfit innan dem kom och hemtade mej och jag skulle nyss lägga in och det visades sig att jag har råckat radera alla mina bilder? TYPISKT MEJ. Men jag hade iaf ett vitt linne, en blå randig midje kjol och svarta lack leggings + jeans jacka!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0