kikar runt lite!

Godkväll allihopa!

Jag tänkte börja med att fortsätta där jag slutade i förra inlägget.Efter att jag och Robin städat klart så tog vi moppen ner till Lillhan igen och denna gång för att bada vilket vi gjorde! Det var riktigt skönt att ta sig ett dopp:) Sen gick vi tillbaka till han och det dröjde inte länge förns pappa kom för att hemta mej eftersom jag skulle hem och duscha och sånt innan jag skulle iväg på berget med Elin.

Jag började med att duscha sen åt jag och fixade mej.Sen skjussade pappa mej till Kents trafikskola där jag inväntade att Elins kurs skulle sluta. Sedan traskade vi vidare upp till berget och där var det folk kan jag säga. Träffade en hel del som jag inte sätt på länge och sedan kom även Nathalie och Malin och det var verkligen trevligt:)

Har precis käka farmor och farfars jordgubbar med grädde och gud så gott det är jag dööör! Jag ska bara kika runt lite nu och sen ska jag väl lägga mej med tanke på att jag ska upp klockan sex imorgon. Ska till Gävle till tandläkarn igen men nu ska vi bara prata om huvudvärk osv jag skulle träffa någon?.. Men pappa följer såklart med som sällskap tur är väl det slipper ruttna på ett tåg själv iaf och det ska gå klockan 07.08 gud jag kommer inte orka..! Och vet ni en sak min kamera som jag har haft så länge hos Robin ni vet som jag verkligen längtat efter den är helt trasig jag förstår inte alls, jag laddade batterina och prova men det är en stor spricka typ jag kan inte förklara, ser nästan ut som vattenskada men ingen av oss har använt den på drygt ett år, helt sjukt ju!:(


Kommentarer
Postat av: thereseantii.blogg.no

Hei! Kjempefin blogg :)

2010-07-09 @ 11:57:14
URL: http://thereseantii.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0