morgon?


 
Blev väckt strax efter klockan tio av att Ida ringde och väckte mej. Ni vet hon som jag var hos igår som bara var sju år och fått en mobil när hon fyllde? Lite små surt jag som var så trött blev sent igår faktist låg och kollade på film med syster ett bra tag men inte kan man bli sur på henne heller, det är skönt att vara öppe i tid också. :) Idag hade jag tänkt att åka och bada som sagt men det blåser ute och är bara 20 grader och jag såg även igår på klart.se att dem ändrat från bara 25 grader och sol till bara moln hela dagen synd nog. Men bara för roligt så var jag in nyss och kolla då står det 24 grader och bara sol från klockan 2, jag hoppas verkligen på det. Får se om det blir tillräckligt varmt så man kan åka iväg och bada senare annars ska jag säkert bara vara med Robin och Anton, aja det lär väl visa sig. Men jag är så himla sugen på att sola osv.. Så håller tummarna! Nu ska jag göra i iordning något att käka för min mage skriker efter mat, hehe. Och sen ska jag ta mej en dusch så att jag blir pigg och sedan så kommer jag tillbaka och skriver mer.

Kommentarer
Postat av: Johannah

Hej! , Ikväll kör jag igång en frågestund live. Med det menas det att jag svarar på allt genom MSN. Snabbt och enkelt, självklart funkar det ju jätte bra om man känner att man vill visa upp sin blogg inför alla också. Så klockan 18.00 ikväll kör vi igång, och håller på i 1 timme.

Skriv en kommentar så skickar jag mailadressen om ni vill vara med. Kommer bli super.



/ Johannah.



förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer.

2010-07-18 @ 11:28:26
URL: http://happiiland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0