musiken gör min kväll!

Hallå Hallå!

Jag tänkte börja med att berätta lite om dagen.Vi åkte först för att parkera bilen vid farmor och farfar eftersom det var så pass nära där vi skulle kolla på huset och det var en kvart kvar.Så vi gick in för att hälsa på dem en snabbis först och sedan gick vi dit för att kolla på huset och det var ganska fult utan på och lika så inuti men det var endå billigt och dem skulle bara ha 500.000 typ och då skulle man kunna kosta på mycket som golv,tapeter och massa,ett badrum skulle behövas yttligare också,men det var endå för litet och för mycket trappor för att bo som där som en barn familj så vi ska leta vidare kändes inte bra för någon av oss så.:)Efteråt så bestämde jag mej för att åka och hälsa på Mia och Kevin så jag fick skjuss dit.Blev att snacka skit,fika och kolla på tv,trevligt!Senare kom Robin och hemtade mej så åkte vi ner på alen och köpte chips och mentos och satt oss sedan på vårat favoritställe i stan vid ån på bryggan,mys!:)

När jag kom hem så åt jag panpizza medans jag spelade Yatzy med pappa och Carro och jag vann,alltid lika roligt då!Annars suger det ju att spela eller vad säger ni?Jag spelar det faktist aldrig men nu hade jag inget bätte för mej.Nu chillar jag bara till musik och läser runt på lite bloggar,ska strax lägga mej i sängen tror jag?Annars lär jag väl fastna här hela natten skulle jag tro,haha och jag skulle gärna vilja upp i skaplig tid imorgon.:)
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0