orkeslös!

Hej på er!

Jag tänkte börja med att säga att jag la mej ju för att sova 2 timmar igår som jag skrev,så jag ställde alltså klockan på 18.00 men självklart så vaknade jag inte alls då utan jag sov vidare och vaknade en snabbis bara men låg fortfarande kvar i sängen minns inte vad klockan var men sedan somnade jag direkt om och vaknade idag vid halv 12,shit vad trött jag var!Och jag hade ju bara ätit fem tuggor mat igår sen jag kom hem och knappt druckit någonting alls så jag har precis ätit lite och även druckit men jag känner mej fortfarande jätte varm och har huvudvärk och det är sol ute och jag har ingen ork för att lägga mej ute och steka konstigt nog för jag är så trött men aja.

Idag ska jag åka och kolla på hus vid 16.15 och före dess har jag ingenaning om vad jag ska göra och inte efter heller för den delen,just nu orkar jag inte göra så mycket,men kanske att jag och Robin ska åka och köpa glass och sätta oss någonstans ute i solen senare,det vore ju trevligt eller vad säger ni!?;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin blogg! :)

2010-07-05 @ 15:55:59
URL: http://joseeefins.blogg.se/
Postat av: mimmi

Hej :) Jag är med i veckans blogg. Skulle va hur snällt som helst om du kunde lägga en röst på mig :) Gå in på http://mimmilindegren.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html om du vill hjälpa mig :)

2010-07-05 @ 21:05:38
URL: http://mimmilindegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0