sen middag väntas!

Nu är jag hemma, det har jag varit ett tag nu men endå. Hade det trevligt ute i Söderala, vi fikade och pratade bara, kom även en regn skur och vi satt ute fast under tak som tur va, det var bara mysigt. Simon fyllde alltså nio år, han fick en ny mobil, pengar och massa. Och Ida som fyllde sju i tisdags fick även lite paket, dels en snygg bikini. Även hon hade fått en mobil när hon fyllde och hon bara ringer hela tiden, as gullit. Sitter och väntar på en sen middag nu som Carro står och gör iordning det blir kokt potatis, kött och sås och gud vad gott jag som är jätte hungrig. Resten av kvällen kommer jag bara tillbringa framför datorn och lyssna på musik. Jag ska faktist försöka att lägga mej i bra tid ikväll för jag har huvudvärk och vill vara pigg imorgon för det ska bli fint väder och då tänker jag ta vara på det och åka iväg och bada med Robin och Anton, mycket trevligt ska det bli. =)

Vad har ni andra gjort idag? Och vad händer för er imorgon?

Min söta lillebror får stå för bilden dock inte knäppt idag!:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

2010-07-17 @ 22:01:57
URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Postat av: lina

ååååh så himla söt ju!

2010-07-18 @ 00:55:57
URL: http://llinaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0