ska duscha!

Hallå Hallå!

Jag tänkte börja med att berätta vad jag har gjort hittils, jag vaknade runt tio tiden av att det var så himla varmt i mitt rum. Men det var bara skönt att vara öppe i tid med tanke på att det var fint väder. Så jag var ner och satte på musik som vanligt vid datorn sen gick jag ut och la mej och stekte i solen ett tag. Sen åt jag även ute. Senare så har jag rensat ur garderoben lite, skönt att få bort det man inte använder tycker jag. Nu ska jag alldeles strax ta mej en dusch och sedan äta mat. Senare åker jag med pappa och Carro till Misan och firar hennes två barn, Simon fyller år idag och Ida fyllde för några dagarsen så blir väl till att fira båda två på samma gång antar jag, det blir nog trevligt, men först blir det stan och köpa någon present åt dem innan vi åker dit alltså,så vi får höras senare ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0