ska duscha!

Hallå Hallå!

Har varit ute precis hela dagen i solen och gud vad skönt och badat en massa. Kom hem runt halv åtta då blev det att sitta ute och käka hemmagjord hamburgare med familjen. Har även smörj in skinkorna,låren och på bena med kylbalsam för jag har lyckas bränt mej så är lite röd, hoppas bara jag blir brun där imorgon. :) Nu ska jag ta mej en dusch och sedan fortsätta chilla till musik bara men ska lägga mej i tid ikväll för imorgon blir det Gävle med familjen först ska vi på stan och sen ska jag till tandläkarn. Men det är inget jag ser framemot precis för det ska bli 30 grader och bara sol jag som verkligen vela åka iväg och bada och sånt, men jag får hoppas på en bra dag endå!

Har ni haft en skönt dag i solen, vad har ni alla gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0