ska iväg snart då...

Nu är jag tillbaka vid datorn igen. Sitter och lyssnar på musik just nu, har precis käka. Jag sitter och inväntar på att Danne ska komma hit och hemta mej. Vi ska ut och åka lite bil och sen skjussar han mej till Robin. :) Får se vad vi hittar på för något roligt då, hehe. Jag har fortfarande lite huvudvärk och ont i ryggen men jag hoppas det går över snart, tur att det ska regna hela dagen imorgon så man för en gångs skull kan sova utan att känna sig tvingad av att kliva upp gud vad skönt det kommer bli. Ha en bra fortsatt trevlig lördagskväll allihopa för det ska jag ha så hörs vi senare ikväll!;)

En skit dålig mob bild jag vet, men jag just nu,
osminkad, oplattat hår och ja allt, men skitsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0