ska iväg snart!

Hallå Hallå!

Kom hem från furuvik runt sju tiden har verkligen haft en kanon mysig dag med familjen förutom Therese då. Vi har kollat på massa djur som William verkligen älskade sen åt vi ute på restuarang, jag åt en nachoallrik och drack zingo dricka till. Sen kikade vi runt lite till innan vi gick tillbaka för att bada för det var kanon väder. Men min bikini lämnade jag hos Robin igår för att den hängde jag på tork så jag fick nöjja mej med att gå i med fötterna men det gick lika bra det sen solade jag lite. Men Carro och William badade men självklart inte pappa men blev man förvånad?Nej det är inte hans grejj helt enkelt,haha. Var riktigt varmt i bilen på vägen hem men konstigt nog lyckades jag somna typ tjugo minuter endå för jag var så himla trött efter en hel dag i solen men det var bara skönt det.

Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och typ svettas ihjäl,haha. Om en stund kommer Jenny och hemtar mej och sedan ska vi vara med Robin också, vi ska göra något riktigt roligt kan jag tänka mej! Sover sedan hemma hos Robin, så jag bloggar mera imorgon hemma hos han tror jag väl. :) Knäppte även en bild på det jag käka och några djur men det kommer inte fram när jag ska lägga in på datorn,synd nog...
Puss & Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0