snabbt inlägg!

Hallå Hallå!

Klev upp vid halv elva sen dess har jag bara suttit här en stund framför datorn och lyssnat musik och även tagit mej ett varmt och skönt bad.Har precis klätt på mej och ska snart äta,hinner tyvärr inte fixa mig nu.Min morbror Ingemar och hans 2 barn som alltså blir mina kusiner kommer snart och jag trodde dem skulle komma klockan 2 men självklart ringde han nyss och sa att han var på väg så nu måste jag skynda mej och käka!!:)

så hära ofräääsch är jag just nu... osminkad,blött hår,trött osv,haha.



Kommentarer
Postat av: linaeriksson

hej, gud vilken fin blogg du har!

är även kär i din tröja, måste jag säga!

kika gärna in på min blogg och

hjälp mej med att komma på några

roliga kategorier, som gör en

läsglad! skulle betyda mycket! :D



tack i förhand, kram lina! :)

2010-07-06 @ 15:33:23
URL: http://liinaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0