trött trött trött

Förlåt för att jag inte uppdaterade när jag kom hem men jag hann bara käka sen åkte jag in till stan och mötte Robin. Vi satte oss och jäääste i solen vid en brygga och sen åkte vi moppe till en skola och satt där bara, mys. :) Just nu sitter jag bara här och lyssnar på musik med världens huvudvärk, inte bra men. Tänkte faktist lägga mej i sängen om en stund för jag är sjukt trött kanske inte sova direkt, men ska nog ringa Robin eller nå. Imorgon ska det bli 28 grader och lite moln, jag hoppas det blir super varmt för då tänker jag åka med Robin till Stenö, gud så härligt det kommer bli! Jag älskar verkligen att sola och bada som ni säkert redan har märkt. Men det gör väl ni också mina söta läsare?
Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0