äntligen hemma...

Nu är jag äntligen hemma-igen!Skönt endå faktist måste jag säga er,jag har haft fullt upp hela dagen lika så igår,men haft det riktigt roligt och det är ju huvudsaken.Jag lämnade bara av Frida i stan för hon skulle träffa sin kille eller något sånt sen tog jag bussen till Vågbro,gick först in en snabbis på tempo för att köpa tamponger,suck har fått min mens idag, och inte lite ont i magen heller,buhu...:(Sedan mötte jag Anton som var nästan utanför sen gick vi till Robin.Vi har varit ute nästan hela tiden, skönt, men började bli lite kyligt.Hoppat lite studsmatta så gått jag kunde och sen gick jag för att träffa Elin så hon hängde med tillbaka till Robin.Vi har rökt lite vattenpipa och haft det allmänt trevligt bara.Sen gick dem hem och då gick vi in för att kolla lite på tv och lockade även mitt hår,hehe..Sen åkte vi ut en sväng med Danne,dunkade musik,pratade och planerade massa,härligt!

Just nu ligger jag bara i min säng och lyssnar på lite tyst musik,det kan vara härligt ibland det också.Jag är sjukt trött att jag inte äns kan förklara med ord men inte konstigt med tanke på vilken tid jag klev upp i morse och huvudvärk har jag på det också,suck..Men ska nog inte sitta så länge till,jag behöver verkligen sömn så.
Puss & Kram!

Förlåt för verkligen en dålig mobilbild,men kvällens look!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0