då va man hemma..

Då var man hemma igen efter en väldigt trevlig dag med Robin och Anton.Vi har varit på affärn och köpte massa gott sen gick vi in och kikade på småstadsliv,riktigt kul film faktist.Sen var vi ut och satt upp studsmattan och spelade även lite batminton,kung det.Sen drog Anton hem så jag och Robin kikade lite på andra delen av filmen bara, sen tog jag kvart i nio bussen hem.

Nu sitter jag bara här och kikar runt lite och chillar till musik,har precis ringt och beställt pizza.Så syster och hennes kompis ska strax gå ner och hemta så ska vi käka lite,får se hur mycket jag kommer orka med tanke på allt sött jag käkat idag ist för middag men annars får jag väl spara och värma resten imorgon eller så.Får se vad resten av kvällen har att bjuda på, förmodligen blir jag bara hemma och tar det lugnt, men om Danne kunde så ska jag ut och åka lite bil med han och Robin.Jag lovade er dagens outfit också men batterina dog som sagt och har precis satt dem på laddning, så den får ni senare eller imorgon,förlåt för ingen bild,jag hatar tråkiga inlägg jag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0