funderar..

Kvällen blev bara lugn som igår för min del,men det har endå varit skönt det också,började med att jag tog ett varmt och skönt bad.Sen när pappa,Carro och William kom hem runt sex tiden så kollade vi på dvd filmen i 3D på lilla bebisen i magen, riktigt häftigt och se faktist.Sen käkade vi god middag tillsammans det blev potatis,kött och sås, gott var det!Sen så kikade jag lite på tv med pappa och tjatade ihjäl mej att vi skulle åka och köpa ostkrokar men han orkade inte åka iväg men till slut så gjorde vi det iaf, blev även en center choklad bit, var så himla sugen,fy på mej.

Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik,jag funderar även på om jag ska gå med i http://diarium.nu/ och ha en blogg som ägs av dem ist, men jag får se hur jag gör, ni kan klicka för att läsa mer om hur dem gör också vidare:)
Är det någon av er som gått med där och tycker att det är bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0