godnatt mina kära!♥

Till kvällsfika åt jag vanilj yoghurt och en hårdbröd macka med smör,gott.Sen så var jag upp och grävde längst upp i skåpet för jag va så jävla sugen på något och hittar då en taco chips påse så den tog jag och käka lite av:)

Nu över till annat, men ni vet som sakt att jag biter på naglarna vilket jag inte vill, för jag vill ha fina och lagomt långa naglar så man kan måla, så nu är det stopp och växt som gäller, får 500 kr av pappa om jag klarat och det ska jag göra.Och tidigare idag så provade pappa och Carro frisyrer på William eftersom att han ska fotograferas på måndag och det lutar mot tuppkam, det va så jävla gulligt så och till det ska han ha hängselbyxor, men det ska dem inhandla.:)Nu är jag alldeles för trött för att sitta här och skriva, nu borstar jag tänderna och lägger mej sedan i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0