härligt väder!

Hej på er!

Jag vaknade runt elva tiden då fick jag lite smått panik för det var ju meningen att jag skulle åka in till stan vid 12 och träffa Jenny för att kolla på studenterna men då var hon barnvakt och jag nyvaken så det blev ändrade planerer,klev ist upp och gick in till William och la mej där, vi kollade lite på tv sen var vi ut och satt oss i solen och myste;)Sen åt jag mat och sedan åkte jag iväg med pappa och William till faster Mia för att hemta en barngrind och sedan åkte vi till stan för att handla tills ikväll, blir att käka grillat senare efter Therese skolavslutning och sen käka jordgubbar med grädde,mums.

Har precis badat, nu sitter jag här och lyssnar på musik bara.Ska smörja in mej och sedan dra på mej kläder, jag ska förmodligen in till stan och vara med Jenny vid fyra ett tag.Sen åker hon på bilbingo vid sju då åker jag hem och grillar.Får se om hon hemtar mej när det slutat om jag ska sova där eller så sover jag hemma, får helt enkelt se hur det blir.:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Neej gud va sööt bild ♥

2010-06-10 @ 22:56:21
URL: http://chinniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0