huvudvärk..

Hallå Hallå!

Nu är jag tillbaka igen, jag bloggade tyvärr ingenting igår pågrund av att jag inte va hemma på hela dagen, jag kom hem runt tio på kvällen och då somnade jag nästan direkt var så sjukt trött.Jag var iaf först i skolan sen åkte jag med Jenny och Pontus till Långvind och drog upp nätet och det var lite fisk på, sen solade vi lite och så, mys.Men sen blev det riktigt myggit och kallt så jag satt i bilen tills dem va klara.

Idag har jag bara varit i skolan, har varit helt okej faktist.Efteråt så åkte jag och Jenny för att köpa mina skolavslutnings skor, men jag vet inte om jag är nöjd eller inte, för det var typ sånna skor jag vela ha men endå känns det inte helt att jag vill, men jag hittar inga andra så men iaf så skjussade hon sedan hem mej, var hemma redan vid halv fyra, gud vad skönt det är.Jag sitter just nu här med världens huvudvärk och känner mej inte så pigg ska snart ta mej ett vart bad och sedan vila lite och prata med min älskade syster Nathalie, sen återkommer jag igen förmodligen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0