längtar!

Jag sitter fortfarande och kikar runt lite bara och lyssnar på musik.Och jag måste bara säga att ord kan inte förklara hur mycket jag längtar till 14 september då det är beräknat att jag ska få ett till syskon och en liten tjej på det också,jag älskar verkligen småbarn alltså som ni säkert redan har märkt.Och med samma veva var jag bara tvungen att ta kort på 2 rosa söta body och 2 byxor som är till henne.Dock är storlen 50 cl,ser ju så mycket större ut på kort, men det är som sagt beräknad storlek för nyfödda.:)
*ignorera min obäddade säng*


Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)

bebisaar är för sööta :D

2010-06-20 @ 00:57:30
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0