min helg..

Hallå Hallå!

Förlåt att jag inte bloggat dem senaste två dagarna men jag har verkligen inte haft tid/orkat och så kan det bli ibland.Jag skrev nyss ett hur långt jävla inlägg som helst om hela min helg och sen bara försvinner allt och jag orkar verklien inte skriva om, men nu blev det lite långt endå men sånt hära gör mej riktigt arg!!

I fredags var jag först i skolan sen åkte jag hem till Jenny en sväng och sedan skjussade hennes syster ner mej till stan för dem skulle till stugan och då tog jag bussen hem.När jag kom hem var mitt humör nere och jag orkade typ ingenting alls så jag bestämde mej för att packa min väska och ta tåget till hudik och det gjorde jag.Jag skulle alltså sova hos Johanna med Angelina.Det började med att jag mötte upp dem sen gick vi till stan och träffade folk osv.Sen bestämde vi oss för att gå till donken, det var en bra bit, men vi gjorde det.Men sen så blev det att gå på akuten med Johanna, för hon blev så jävla arg att hon dunkade handen i vägen så hon inte kunde röra några av fingrarna och vissa knogar syndes inte alls, smart gjort alltså.Men det blev en lång väntan där, säkert två timmar sammanlagt och till slut gav vi upp, så en sjuk sköterska kom och linda handen och så på henne sen gick vi för att ta bussen hem 02.20.Var hemma hos henne runt tre då käkade vi lite mat och sedan la vi oss i sängen och kollade på en film som heta nattbuss, men det dröjde inte länge tills vi alla somna ifrån den var så trötta.

Igår vaknade vi runt 12 ungefär, då klev vi upp för att gå ut på deras stora baksida och satte oss i solen med en varsin filt, det var varmt och skönt.Sen gick vi la oss i sängen och lyssnade på musik, härligt.Sen klädde jag på mej,packade min väska och började gå ner till bussen för dem skulle gå klockan ett till station.Fick vänta drygt en timme på mitt tåg för det skulle gå 14.28 men det var bara skönt att ha lite tid för sej själv att tänka igenom allt.När jag kom till rece centrum så kom pappa och Carro för att hemta mej då åkte jag hem och tog det lugnt.Senare visste jag inte vad jag skulle ta mej till, va så jävla less på ALLT.Så då åkte Malin och Nathalie från Hudik enbart för att träffa mej och jag vet inte hur jag ska kunna tacka er, jag är glad att ni kom.Vi åkte runt lite med bilen träffade även Jessica en sväng öppe på skytten sen åkte vi till ån för att sätta oss i solen vid bryggan och prata lite,mys.Senare skjussade dem hem mej, då gjorde jag inte mer än satt vid datorn och lyssna på musik och ringde även Robin en sväng.

Idag vaknade jag runt 12 och jag mår lite bättre idag som tur är, tacka gud för det.Sen jag vaknade har jag bara suttit här med musik, min mage börjar skrika lite efter mat, så ska väll strax käka när maten är klar och sen ska jag ta mej ett varmt och skön bad, idag blir det nog bara vara hemma och ta det lugnt tror jag?Det återstår att se.
Puss & Kram!

Blev dock bara en dålig mobil bild från kvällen,Johanna på sjukhuset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0