ska tvätta löshåret nu..

Hallå Hallå!

Idag är jag sjukt trött, därför jag inte orkat blogga förns nu.Sen jag kom hem från skolan har jag bara tagit det lugnt, va in till stan en sväng med pappa och handla sen har jag bara ätit och så.Har även fått en ny bh som pappa köpte idag på lindex en vit som man kan ta bort banden på som jag ska ha till skolavslutningen under klänningen.Nu ska jag bara köpa genomskinliga strumpbyxor så är allt klar inför fredagen, skönt.

Men nu tänkte jag ta och tvätta löshåret så slipper jag göra det imorgon, för jag vill ha det rent och fint tills på torsdag för då ska jag locka det där nere så jag bara kan sätta i det på fredag morgon, ska inte använda de förns dess, hinner typ aldrig sätta i det endå annars för jag sover så länge, hehe.;)Sen får vi se om jag tar mej ett bad efter.:)

Bilden blev skit dåligt knäppt, men skitsamma.Bätte än ingen elr?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0