ska tvätta löshåret...

Hej på er!

Nu är jag hemma igen eller det har jag varit ett tag men iaf.Har precis käka och tänkte strax tvätta löshåret för det hann jag ju inte tidigare som ni vet.Hade en trevlig dag med Jenny idag,vi har varit ute nästan hela tiden sen fyra tiden med Liv och Max,vi har gunga massa,åkt karna och bara sprungit runt och busa massa så är helt slut i kroppen:)

Efter att jag har tvättat löshåret och hängt upp det på tork så tänkte jag göra en sak som jag hoppas ni kommer tycka är roligt,jag har beslutångest för vad jag ska ha för kläder imorgon när det är midsommar vill ha något passande och jag vet inte vad,tycker inte jag har så mycket som är somrigt det är dags att köpa.Så jag tänkte lägga upp några outfit så får ni gärna kommentera vilken just du tycker jag ska ha på mej!Låter kul va?;)
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0