skön dag today!

Hallå Hallå!

Dagen började med att jag sov över i morse, jag hade ingen ork att kliva upp så jag låg kvar extra läge sen tog jag nästa buss ist så det var verkligen skönt.När jag kom till skolan så åkte jag iväg med Lotta och Rikard till Orbaden för att städa.Jag var hur trött och seg som helst men det gick bra endå, va bara 2 rum.Sen tog vi en fika och åkte sedan tillbaka till skolan för att käka.Sen hade vi typ inge lektion så jag och mina kära vänner satt och käkade glass med strössel på och sen packade vi ihop våra böcker och städade ur skåpen bara sen slutade jag och Jenny även vid tjugo över 2, så var hemma en timme tidigare än jag egentligen skulle annars, skönt.Jag har inte gjort något alls förutom ätit sen jag kom hem, sitter här med musik och tar det lugnt bara.Just nu tänker jag bara på hur skönt det ska bli med sommarlov nästa fredag, det är helt sjukt!!Ska bli så jäkla kul så ni fattar inte alltså, men jag är nog inte ensam,hehe!;)Jag ska försöka ta en promenad lite senare också, för jag kan ju säga att jag sov riktigt skönt inatt, (tror jag?):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0