snart iväg igen!

Var grymt att sola 25 minuter-igen kan jag säga er!Men mindre roligt att jag lyckas bränt mej på halsen och armarna, så lite röd prickig,så nu ska inte jag sola solarium mer.Ska vänta tills det blir fint ute.När jag kom hem så tog jag mej en snabb dusch och nu har jag precis fixat mej.Sitter och inväntar Robin nu att han ska komma hit och hemta mej men tills dess ska jag plocka ihop lite på golvet i rummet och dricka vatten, så vi får höras ikväll när jag är hemma och så, ni får ha det så bra för det ska ja ha!Slänger upp en dagens look då också,tyvärr så dog batterina nyss precis när jag skulle ladda in..
Puss & Adjö!

Kommentarer
Postat av: sara

söt design på bloggen din, gjort den själv? (:

2010-06-18 @ 15:35:09
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: fashion4sale

Åh. Himla fin blogg! Och det är absolut bättre att sola utomhus, man får en så sjukt mycket snyggare bränna. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0