om helgen!


De har varit lite tomt här på bloggen nu några dagar men det är för att jag har råckat förstöra mitt trådlösa internet min usb länk och sedan har jag sovit över hos Robin två dagar och vi har bara myst utav solen ute så!Så just nu sitter jag på pappas dator..

Min midsommar ifredags var supertrevlig!Det började hemma hos Elin där jag och hon lyssnade på musik och myste ute på hennes altan och sen åt hon även där, hennes bror hade fest där hemma.Sedan gick vi hem till Robin där vi först lockade mitt löshår och även lite av mitt och sedan lyssnade vi på musik och satt ute på hans altan och rökte vattenpipa och små drack lite.:)Senare kom Danne och sedan mina efterlängtade flickor Nathalie och Malin,skönt och träffa dem igen.Dem skjussade även oss ut till Stenö strand och sedan åkte dem vidare hemåt, för dem skulle till Sandviken synd var det.Vi började gå ut mot bryggan iaf och satt oss där och pratade bara,sjukt härligt va rätt så mycket folk.Var egentligen meningen att vi skulle ta 01.30 bussen hem från Sandarne Ica och det är ju drygt 3 km från där vi var men ist skulle Danne skjussa hem oss.Men eftersom att Magnus(Robins bror)och hans kompis Jimmy kom så tog vi oss en promenad med dem en bit också, så sen skjussade Danne hem oss först Elin och sedan mej och Robin till han eftersom att jag skulle sova där,vi låg och små pratade ett bra tag,åt kvällsfika och hade det mys bara sedan somnade vi nästan direkt runt ungefär fem tiden.:)

Hur var eran föresten? Och vad gjorde ni?

Vaknade upp på lördagen av att det var strålande fint väder, så vi gick direkt ut för att sola,sen var vi upp och åt lunch det blev smörgåstårta med räkor,det var sjukt gott,jag har aldrig ätit räkor,men det smaka ju inte så mycket:)Sen städade vi lite i rummet,plockade undan och sånt.Sedan bestämde vi oss för att ta fram moppen och åka till en kompis på Norrberget och se hans nya lägenhet så då gjorde vi det,blev typ att sitta och snacka på balkongen och kika lite på tv men dröjde inte länge förns vi tog moppen tillbaka till Robin och käkade grillat med hans mamma och pappa ute på altan,mys!Sedan har vi bara slappat resten av dagen till tv och sånt,Sov även över där igen.:)

Inatt ställde vi faktist alarmet på mobilen runt 10.00 för vi tänkte kliva upp rätt tidigt då för att vi visste att det skulle bli fint väder och vela då ut och sola men självklart så var jag upp och stängde att det jävla alarmet när jag vaknade idag för jag var så sjukt trött och vi somnade om nästan ända till två då vi flög upp och gick ut och la oss i solen, där vi nästan suttit hela dagen lång, var även till stan och köpte käk på sibylla och tog hem dit och åt ute.Dem skjussade hem mej runt sju tiden, sen dess har jag badat och ätit grillat, eftersom jag åt inte mycket mat prg av min jävla mensverk eller vad det nu beror på,har haft världens magknip hela dagen,synd nog.!Nu blir det bara till att chilla hela kvällen, men ska lägga mej i tid för imorgon ska jag förmodligen iväg för att bada och sola på Ljusne badet med Robin om det blir fint väder vilket jag hoppas på att det blir.:)Blev faktist några kort tagna från Midsommar men tyvärr så gick dem inte att skicka över från hans mobil till min för det stod skadad objekt när jag tryckte upp för att se bilden,så ni får dem när han har skickat dem över msn, så får se när det blir då.:)
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0