Williams ett års dag:)

Nu är jag tillbaka en snabbis.Har varit hemma ett bra tag, var iaf och gjorde lite ärende med pappa.Jag hittade en väska och ett linne på lindex som jag köpte och det var väl behövligt:)Sen jag kom hem har jag bara ätit och suttit här typ, nu har precis Carros mormor,mamma,pappa och lillebror Rasmus kommit, nu väntar vi på Mysan,hennes kille och deras barn Ida och Simon, så ska vi fika och sånt, trevligt.:)Bild på väskan får ni senare, batteriet dog precis när jag skulle knäppa tyvärr, men nu kom farmor också, så ska ner och va lite social,hörs sen!:)

Williams tårta som ni ser.

Linnet är från Lindex 149kr.

Nya jeans leggings som jag fick igår också från lindex.

Kommentarer
Postat av: Jia

Åh, det linnet har jag också sett på Lindex...riktigt snyggt.

2010-06-13 @ 20:52:38
URL: http://lovelyjia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0