14/3-10

Hejsan!

Dagen har tillbringas hemma hela dagen,jag sov ju för det första bort hela dagen.Har för det mesta dels suttit här framför datorn och lyssnat på musik och kikat runt lite och även tjocka mej med glass & coolasås som jag först tänkte låtta bli men det höll ju länge, längesen man åt det faktist.Och sen har jag varit duktig att plocka undan på rummet och tvätta en maskin.Men jag ska väl avsluta det hära kort så som sakt har jag väl egentligen inget mer att skriva förutom att ett varmt bad väntas snart och sedan sängen.Imorgon återgår jag till praktiken igen på hemköp, skönt med sovmorgon men drygt att sluta sent,haha.Men det ska nog gå bra ska ni se!:)Och imorgon kommer även svaren upp på bloggen sen frågorna ni ställt, jag hoppas ni ställer fler före imorgon kväll!Håll utskik!
Tråkig bild,jag vet!Men bättre än ingen alls eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0