2/3-10

Hejsan allihopa:)
Nu har jag tid för att blogga lite, praktiken har funkat utmärkt idag,har varit med en till praktikant och vi har verkligen skratta kinderna av oss, så det har varit bra:) Slutade vid halv sex då hann jag bara hem och käka, satte mej vid datorn en snabbis,sen så blev det oplanerat att jag åkte på bandy med Madde, tänkte inte gå först för Elin och Robin skulle jobba på kurriren:( Men vi va väl där till kvart över 8 bara, sen åkte vi hem och fitta att Bollnäs vann,nu blir det inte bandy hemma på ett tag.!! Nu sitter jag här och lyssnar lite på musik, tänkte strax göra mej klar för sängen,jag är helt slut. Men ni får gärna smsaaaa:)

Puss på er!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0