filmladdning nu!

Hej på er!


Jag måste börja med att säga att jag gjorde ett morgon inlägg i morse men sen hängde datorn upp sig och jag var tvungen att gå till bussen så därför inget inlägg i morse,
 men ist bloggar jag nu,för jag är hemma från praktiken eller det har jag varit sen klockan sex men endå.Sen dess har jag bara hunnit äta och nu sitter jag här och äter glass med coolasås,vilket är hur gott som helst!Jag har inga planer alls för dagen, jag skulle tro att jag bara blir hemma, jag är så sjukt trött och har en huvudvärk som aldrig vill försvinna, min natt bestod inte alls av mycket sömn,det gick bara inte,synd nog.Ska nog ladda ner någon film på pappas dator nu,bloggar mera efter..

min snabba frukost i morse, juice & 2 mackor med smör och ost,mums!Och ja jag älskar ost;)

Jag och Hazba på jobbet!Synns inte så bra, men det gör inge;)

vi som älskar rosa foppadojjer!
smått skitiga, men det jobbaskor ffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0