fix/frukost!


Jag är redan vaken eller det har jag varit sen 09.45 typ.Har precis fått igång internet det krånglade lite i början men nu så.Ska väl strax klä på mej och göra mej i ordning och gå ner och äta frukost.Åker på e-center om ett tag med pappa,Carro,William och Therese.Jag ska köpa massa hårspennen en ring och sen ska jag kolla på skor:)
Och när jag kommer hem så tänkte jag sätta fast löshåret med hårspennen så länge, clipsen kommer på måndag.Så jag slänger väll upp någon bild hur det blev sen.Annars har jag inga alls planer för dagen, men jag antar att jag ska gå ut och vara med någon, men det får helt enkelt komma som det kommer.
PJUUUUUSSS
bjuder på en cepe bild som är knäppt nyss, en skön outfit för morgonen!
Och som ni ser så väldigt stökit på mitt rum,haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0