går mot bättringsvägen

Hej på er!

Idag vaknade jag redan vid åtta och jag kände direkt att jag inte orkar någon praktik idag,men jag klev jag upp och gick ner och la mej i soffan, jag kunde ju inte somna om precis,där satt William framför tvn och höll på med speldosorna,sen dess att jag vaknat, har jag bara tagit det lugnt och kollat på tv och även fått i mej lite riktig mat faktist,inte så mycket men lite iaf som tur är, jag känner mej utorkad..Efter maten så gick jag ut med pappa och William på gården bara för att ta friskluft,jag har ju suttit inne sen i fredagskväll inte det roligaste, så det var skönt att komma ut.Och jag kan ju säga att William älskar att gå;)Han kan ju som sakt inte gå själv ännu, men när någon går och håller i händerna så går det bara bra.Nu har jag precis kollat klart på film,det blev att kolla på "Eva & Adam". Den är alltid lika bra att kolla på, haha!
jag tänkte lägga ut en bild på willam sen han va ute på gården, men enheten hittas inte när jag ska ladda över från mobilen, men direkt det funkar så lovar jag att lägga ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0