hemma igen!

Hej på er!

Nu har jag tid för att blogga lite,jag har varit med Jenny hela dagen, vi har varit ute och åkt bil en hel del eftersom hon fick en egen idag en golf 3a som kommer bli riktigt snygg sen,den ska stylas.Vi åkte först ut till Söderala för att träffa Johanna och Jens en snabbis sen har vi även varit barnvakt åt hennes brors tvilling bebisar Liv och Max som är bara 1 år, så himla söta.Och jag har även lyckas tappa bort min ring som jag köpte idag,glömde den på toan på ok och när vi kom tillbaka var den borta,synd nog, jag är så klantig,suck.Efter det åkte vi iaf och hemtade upp Robin så åkte vi runt och lyssnade på musik och hade det trevlans.Jag kom hem för ett tagsen, sen dess har jag Resten av kvällen kommer jag tillbringa här framför datorn, men jag har sån himla huvudvärk så det skriker.
PUSS!

blev tyvärr bara en suddig bild på Liv och ingen alls på Max,men det är inte så lätt dem små vill ju leka hela tiden, men den hära stackars gopluppan hade 39 graders feber:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0