kikar runt!

Hejsan!

Tyvärr så har jag inte hunnit blogga nånting idag förutom i morse
då.Jag och Jenny åkte först med hennes syster till Enånger till deras stuga en stund.Sen åkte vi och handlade åt hennes mamma och pappa och sen följde vi även med hennes syster och handla med Carro och hennes kille också för dem skulle käka tacos ikväll.Sen åkte vi hem till Jenny och käkade mat och sedan så tog vi bilen och åkte omkring, sen hemtade vi Robin och sedan Pontus:)Vi har åkt bil hela kvällen i stort sett, men det har bara varit trevligt!


Nu ligger jag här i sängen,har precis sätt klart avsnitterna av tusen bröder som jag inte hade sätt, sjukt bra serie.Och jag är så jävla trött att jag tror jag somnar snart,men jag ska väl kika runt lite till och sedan ska jag dejta kudden, jag bloggar mer imorgon när jag har vaknat, men en lång sovmorgon får ni vänta er;)

jag bjuder på en gammal bild på mej,
ge mej sommmarr nuuuu  tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0