magsjuka & feber,buhu

Hej på er!
Imorse vaknade jag runt halv åtta tiden för att springa på toa och spy, har alltså fått magsjuka och feber.Jag blev så himla besviken, jag som tyckte det skulle vara skönt med helg efter att jobbat en hel vecka och jag tänkte hinna med att göra massa roligt, men ist har jag bara legat i sängen och mått så fruktansvärt dåligt att jag trodde jag skulle dö seriöst,det värsta som finns att spy fan.Har heller inte kunnat äta eller dricka något knappt, sugit på några isbitar och en halv pigelin som jag spydde upp lika fort.


Starta nyss datorn för första gången idag, jag mår fortfarande illa men jag spyr inte nu och jag hoppas det var sista gången, annars vet jag inte vad jag gör.Jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg medans jag kunde så ni vet att jag lever?Haha!.Nu väntar jag på att alvedonen ska släppa mina smärtor.Jag hoppas på att jag vaknar imorgon och mår mycket bättre..


Förlåt för en kass uppdadering, men jag har inte orkat?!

Blir säkert inge mer förns imorgon heller.


typ jag i morse dårå;o fyfan säger jag bara!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0