raderar bilder!

Kom hem från staden vid 18.00,jag åkte först hem till Jenny vi lyssnade på musik bara och hon fixade sig,sen tog vi bussen ner till stan och kikade lite på kläder och sånt,sen tog vi bussen till e-center och sedan skulle vi tillbaka till henne men jag hoppade av i stan och tog min buss hem ist,haft en trevlig dag iaf!:)Nu sitter jag här och tar det lugnt bara, har ätit middag för ett tagsen,gott vare.Nu ska jag faktist radera massa bilder och göra ordning mappar för det bilder jag ska spara så jag sedan kan lägga in allt på en usb elr skiva,för nu har jag verkligen tröttnat på min sega dator, så snart dags för formantering.!Och om ett tag så börjar ju äntligen Andra Avenyn som jag längtar efter så mycket,så det blir kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0