sommarjobb...?

Hej på er!

Idag så har jag varit på praktiken med min huvudvärk och det var otroligt jobbigt men det blev lite bättre sen om man säger så.På lunchen tog jag en promenad till faster och åt mat och sen tog jag bussen till stan igen.Kom hem runt sex tiden sen dess har jag snacka lite med pappa och Carro om sommarjobb vi ska nämligen söka om ett tag på massa olika ställen skulle verkligen sitta bra med ett jobb och känna massa med pengar, då blire nog utomlans för min del,dem skulle bara se klart på tv sen så sätter vi igång.Jag har precis ätit mat med min söta lillebror, han fick göra mej sällskap så han åt kex med smör på, det älskar han!Nu sitter jag här och kikar runt lite på dem bloggarna jag följer och sånt.Ska väl strax se gå ner för att söka sommarjobb och sedan blir det väl bara at sitta här, man hinner inte göra så mycket när man slutar jobba sex tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0