söndag

Hej på er!

Imorse vaknade jag redan vid tio, så himla jobbigt att vara sjuk och inte kan sova ut nu när det är helg.
Jag har iaf legat i sängen och soffan hela dagen idag, har även kollat på flera filmer.Och skönt är att jag inte spytt nå mer sen igår,men jag mår illa och ont i kroppen men jag har iaf fått i mej lite soppa och lite potatis det ända, men alltid någonting.Har precis badat och nu känner man sig fräääch iaf och när jag kom in i rummet igen hade pappa vädra och bytt sängkläder och bädda, snällt.Resten av kvällen kommer väl se ut som tidigare, ska se någon film med syster och sen ska jag väl bara vila och sitta här..Kanske försöka få i mej nå mera.Vet inte alls om det blir praktik för mej imorgon eller inte, tror nog jag stannar hemma och vilar upp mej, det är nog bäst så..

går tyvärr inte att lägga in bilder, det är nå cepe fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0