staden väntar!

Hej igen!

Nu har jag kommit hem från tandläkarn Madde följde även med mej ditt som sällskap,snällt!Vi har precis käkat mat och hon har även hunnit åkt hem med bussen.Nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att bussen ska gå till staden för jag ska vara med Jenny.Men den går inte förns klockan 1, så jag hinner plocka undan på rummet och gå ner med disk sen inatt.Ska även ta ner lite tvätt för det hinner jag ju medans jag väntar så får jag lite gjort,har ingen aning om vad vi ska göra ännu,men nånting kul hittar vi alltid på,hörs när jag är hemma igen!
mobilen är också med,SMSA/RING om ni vill nått!

gammal bild på mej och Jenny,jag saknar henne så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0