svar på frågorna..

amanda-vilken bh storlek har du?
svar till amanda:jag har storlek 75 a för det mesta.

 

jocke tuohimaa-hur mycket jag betyder jag för dej från 0-10?
svar till jocke:jag känner dig inte väl, men en 7.

 

Tina Sjöqvist-vad betyder jag för dej.?<3
svar till tina:du betyder precis allt för mej.

 

Frida-vilka bloggar läser du och varför umgås vi inte lika mycket längre?
svar till frida:jag läser många, dels din såklart,sen
saraelinmarie.blogg.se,zandrahedberg.blogg.se,idabloom.blogg.se,robinjjohansson.blogg.se,eswalander.se,
saraevelinaa.blogg.se,maddeperssoon.devote.se,ida-bergman.devote.se madeleineforsure.blogg.se maalmisch.blogg.se,angeliicakarlsson.blogg.se m.m. Jadu,jag har ingenaning annan om varför vi umgås lika mycket längre,är nog dels för att du flytta och när du väl är här så har du eller jag alltid nått annat för oss, men det ska bli ändring,det är ett måste!

 

pj dah king!!-vem är din bästa kompis?XD
svar till dennis:Jag har 3 st, dig,Nathalie & Jenny

 

Anonym-vill du flytta till något land när du blir äldre?:Disf vilket är ditt
favoritland,som du skulle kunna flytta till?

svar till anonym:jag vill nog inte flytta utomlans när jag blir äldre men gärna till en annan stad kanske?Jag skulle gärna vilja åka till ett annat land har aldrig gjort det,
så jag har inget favorit land ännu.

 

Mikaela-vilken är din favoritbutik?:)
svar till mikaela:jadu, typ gina tricot och massa fler.

 

Malin-vad tänker du göra efter du gått ut gymnasiet?=)
svar till malin:jag ska söka jobb i någon affär tror jag.

 

Anonym-hur många läsare har du?
svar till anonym:det är olika från dag till dag men som mest har jag haft 27 st.

 

Anonym-vilka bloggar läser du?:)
svar till anonym:saraelinmarie.blogg.se zandrahedberg.blogg.se idabloom.blogg.se
,robinjjohansson.blogg.se,eswalander.se saraevelinaa.blogg.se,maddeperssoon.devote.se,
ida-bergman.devote.se,maalmisch.blogg.se,fridaperssson.blogg.se madeleineforsure.blogg.se angeliicakarlsson.blogg.se m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0