tacos nu!

Hej på er!

Har precis kommit hem från e-center, var först in på dollar och köpte hårspennen och en ring.Och sen var jag in på skokanonen och köpte ett par svarta skor.Nu väntas det tacos rester från igår med familjen men jag ska allra först säga åt pappa att ladda mobilen, så ni som skickat och inte fått svar så vet ni vad det berodde på, och sedan ska jag sätta i löshåret. Och efter det kommer Jenny och hemtar mej, hon har ju fått en egen bil idag, så vi ska ut,trevliiiiigt:)Kommer väl hem någon gång senare ikväll skulle jag tro,så jag bloggar mera då, puss!
här kommer några snabba kort från det jag köpte,
dock ser det mycket bättre ut IRL.:)


svarta skor från skokanonen 150kr

hårspennen från dollar 10kr

ring från dollar 30kr

 




Kommentarer
Postat av: frida

fett snygga saker du köpt stumpan :D:D:D

2010-03-27 @ 22:25:34
URL: http://fridaperssson.blogg.se/
Postat av: josefin

har också en sådan ring :DD

2010-03-28 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0