tusen bröder, i love it!

Har nyss kollat på några avsnitt av tusen bröder jag vet att jag redan sätt allting men det är så jävla bra att man kan nöta det,haha!Jag har precis ätit nuddlar och som ni kanske vet så gillar jag det inte så mycket men när jag inte ätit det på ett tag så går det bra:)Om ett stund så ska jag krypa ner i ett varmt bad tänkte jag,härligt va?;)

Imorgon blir det praktik som vanligt,men jag måste erkänna att jag saknar att vara i skolan lite,vet inte varför?Men det är nog kompisar och trafiken som jag går på tisdagar det är något jag är intresserad av, läser alltså trafikkunskap.Efter praktiken imorgon kanske jag ska träffa Madde ett tag?Annars inga planer för kvällen förutom att snoka runt lite på datorn som vanligt innan Andra Avenyn börjar på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0