fredagsmys

Hej på er!

Praktiken gick väl bra idag förutom att jag var hur seg som helst och humöret var väl inte det bästa men det gick bra iaf:)Fick även reda på att jag ska ha möte på skolan på tisdag,suuuck.Men efteråt ska jag iaf hemta mitt löshår hemma hos Lina så det är ju ett plus
Kom hem runt sex sen dess har fått min nya mobil en Sony Ericsson S312,vilket var efterlängtatSen har jag ätit god mat med familjen ris,kyckling med cyrrysås och sökt somarjobb har jag också gjort sen jag kom hem,jag valde i första hand förskola/fritis och i andra hand omvårdnad då har jag alltså sökt på alla dem ställerna där det finns dem två jobben,men jag ska även göra ett CV och lämna in på Hemköp så det är väl bara hoppas på att man får nått,det vore ju helt perfekt att tjäna pengar.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och små äter lite chips och äter godis bara,och idag är det fredag vilket jag gillar men jag har inga planer för ikväll jag tar det som det kommer,tycker tiden bara rinner iväg, men det blir väl så när jag kommer hem så sent, men blir bättre imorgon för då har jag hela dagen att hitta på något, skönt att vara ledig.
åh det är nå fel när man ska ladda upp bilder, det funkar inte, jag provar sen, förlåt för tråkiga inlägg,det blir bättre,i promise.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0