buhu för huvudvärk!

Hej på er!

Idag har jag varit på praktiken från 10.30-17.30,det har gått bra men varit rätt så segt.Kom hem runt sex sen dess har jag ätit mat och skrivit på ett papper om reklamutdelning jag har bestämt mej för att göra det på söndagar så ska alltså skicka in det så får vi se vart det leder,folk kanske tycker jag är sjuk eller något nu, men vad gör man inte för extra pengar, typ 1300 och endast behöva gå runt och dela ut på söndagar, fast kommer bli väldigt mycket gående,men det är bra träning det:)Har inga planer alls för idag,men blir nog endast att vara hemma tror jag väl, jag har världens huvudvärk och helt slut efter jobbet,men blir väl någon film sen iaf.

jag saknar dig syster, jag kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0