blev inget metande:/

Jag promenerade till stugsunds cajen som jag sa men när jag kommer dit så är inte Jenny där och jag tänkte fyfan...Men sen ringde jag henne och då hade hon skickat sms till mej men det hade inte blivit leverats förns nu synd nog, men hon åkte iaf hem till hennes mamma och pappa för dem velade ha hjälp att lägga upp tak på deras baksida, så det blev promenad hem för mej igen men dock inte långt, bara skönt att röra på sig lite.Nu ska jag lyssna på musik och bara kika runt lite det är så himla varmt här, men så fort min lillasyster har duscha klart så ska jag hoppa in, får se om jag åker ut med Jenny när hon är klar eller inte, men känns skönt att vara hemma endå också för jag har huvudvärk och magont så blir nog bara hemma endå skulle jag tro..


Kommentarer
Postat av: Sandy

Fin blogg, gillar designen (:

2010-05-18 @ 21:41:29
URL: http://sandyhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0