DET HÄRA ÄR SJUKT...

Ken Ring byts ut, RMK & Kompaniett tar över !

RMK & Kompaniet, är ett gäng på sju stycken killar som kör rap-musik influerad av reggae, funk, soul, ska och hiphop för att nämna några genrer.
Bandmedlemmar: Rikard "RMK" de Bruin, rap och sång. Marcus "Maffi" Elfström, gitarr. Fredrik Eriksson, keyboard. Jonas Holmedal, bas. Leo Sundh, trummor och percussions. Jakob Söderberg, trummor och percussions

ALLTSÅ VAFAN ÄR DET HÄRA FÖR HELVETES JÄVLA SKIT, URSÄKTA MEN SERIÖST?!
Ken Ring skulle komma till Söderhamn på lördag och nu fick jag höra av en kompis att dem hade bytt band vilket jag först tog som ett skämt men nu har jag läst och det är sant, jävla RMK ska komma ist, vad är det hära?:o
Jag har redan sätt dem live en gång, men dem var faktist BRA, men hade hellre velat sätt KEN!

Kommentarer
Postat av: sara

Frågestund på bloggen :D

http://henneslillasyster.blogg.se

2010-05-13 @ 23:41:24
URL: http://henneslillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0