fikar..

Just nu sitter jag och suckar över att filmen som jag tankade ner inte är klar än.Så jag tog mej en fika, 2 kanelbullar och ett glas mjölk, gud vad gott det är.Så jag kollar nog på filmen imorgon efter skolan.:)Jag tog även en bild som jag tänkte lägga in på fikat, men sen försvann den så det får bli en google bild sorry..

Imorgon har jag kök från 08.30-13.00 ungefär sen åker vi på tårtkalas hos 3-orna på hr, vi kommer fira dem som fyllt år och som fyller under somaren så det blir trevligt, det kommer finnas smörgåstårta också som tur är, bara det jag gillar!Jag ska försöka att knäppa några kort också, som ni får imorgon när jag kommer hem(=

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sedan ta fram kläder tills imorgon så har jag det gjort sen tar jag upp mina rentvättade kläder och hänger in i garderoben.:)


Kommentarer
Postat av: Millan

Upphovsrätten gäller alla foton på Salt&Peppar. Är du intresserad av att köpa rättigheter att använda våra bilder, kontakta mig. Annars, tag bort fotot från din sida.

2010-06-02 @ 21:55:42
URL: http://www.saltpeppar.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0