fixar/sen bada..

Jag har inte badat än, jag har gjort massa annat, dels plockat undan på rummet sen har jag haft ett snack med Jossan en som går trean på hr, vi har planera inför morgon dagen då det är först friluftsdag på långnäs, vi ska grilla och sånt, vi börjar klockan nio så en halvtimme senare än vi brukar, skönt.Sen åker vi upp till hallen och har brännbollstunering mot ledningen och flera program så det blir kul.Jag,Jossan och Jenny har bestämt att färga hela håret rosa med en färg spray flaska som vi köpt sen måla oss nå i ansiktet, sen blir det en svart t-hirt till som det står stekspadarna på och ett par vanliga mjukisbraller till, jag tror det blir kul, fast jag suger på brännboll jag är mest med för att ställa upp för laget, jag tänkte först inte vara med med tanke på att jag åker hem tidigare redan vid tjugo i två så jag hinner vara med en eller två gånger bara eftersom jag ska perca mej klockan tre i Söderhamn men det spellar ingen roll, bättre liten stund än ingenting.Kommer även bilder under morgon dagen:)

Nu tänkte jag packa med sakerna jag ska ha med imorgon och sedan tar jag mej ett varmt och skönt bad.Och gud vad jag har huvudvärk alltså, jag ska nog börja med att göra mina övningar, sen fixa resten,hörs efter.:)

Bild lånad från google tyvärr, haha!Men jag hatar inlägg utan bilder, visst är det tråkigt?




Kommentarer
Postat av: Moa

sådär med mig, gjort idag då? :)

2010-05-26 @ 20:32:47
URL: http://moalundbergh.blogg.se/
Postat av: Anne Paulsen

fin blogg! :)

eg har spørrerunde på bloggen min!

noe du lurer på?

2010-05-26 @ 20:35:30
URL: http://afpaulsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0